• Hol główny

Telemedycyna

Telemedycyna nOvum, to usługa, która pozwoli Państwu kontynuować lub rozpocząć leczenie w nOvum bez wychodzenia z domu. Wprowadzamy ją w czasie zagrożenia epidemicznego w trosce o zapewnienie ciągłości leczenia oraz kontaktu z lekarzem. Mamy nadzieję, że ta oferta w sposób komfortowy pozwoli wielu parom realizować rozpoczęty proces leczenia, lub przygotować się do zabiegów w nadchodzącym czasie.

Telemedycyna to liczne korzyści dla leczącej się pary:

  • wizyta odbywa się w warunkach komfortowych dla pacjentów. Jesteście Państwo u siebie w domu, w dobrze znanym miejscu, gdzie każdy czuje się bezpiecznie;
  • pomimo obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej, możecie Państwo kontynuować leczenie u swojego lekarza;
  • aplikacja umożliwiająca konsultację online, jest prosta w obsłudze i bezpieczna.

Zostańcie w domu, zostańcie w kontakcie z nOvum.

Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi krokami prowadzącymi do konsultacji telefonicznej.

  • Konsultację telefoniczną u wybranego lekarza umawia Pani / Pan telefonicznie w Rejestracji Przychodni Lekarskiej nOvum. Po tej rozmowie wstępne potwierdzenie rezerwacji terminu konsultacji zostanie wysłane z adresu telewizyta@novum.com.pl na Pani/Pana adres e -mail podany w dokumentacji medycznej wraz z niezbędnymi informacjami dotyczącymi konsultacji;
  • Jeśli Pani / Pan nie otrzyma wiadomości e-mail potwierdzającej wstępnie konsultację (proszę również sprawdzić również w folderze SPAM), proszę skontaktować się z nOvum mailowo na adres: telewizyta@novum.com.pl   lub telefonicznie 22 566 80 00.
  • W mailu wstępnie potwierdzającym termin konsultacji otrzyma Pani / Pan link do przygotowanej indywidualnie dla Pani / Pana płatności. Płatność można wykonać kartą płatniczą, blikiem, przelewem bankowym.
  • Płatność powinna być dokonana jak najszybciej, a jej wykonanie jest  warunkiem potwierdzenia terminu konsultacji. Po dokonaniu płatności Przychodnia przesyła z adresu telewizyta@novum.com.pl wiadomość z ostatecznym potwierdzeniem terminu konsultacji.  
  • W przypadku konsultacji pierwszorazowych (tzw. „wstępnych”), warunkiem potwierdzenia terminu rezerwacji jest dodatkowo przesłanie skanów dokumentów otrzymanych wcześniej i podpisanych przez pacjentów.
  • Dokonanie płatności jest jednoznaczne z zaakceptowaniem „Regulaminu udzielania świadczeń zdrowotnych drogą elektroniczną”  i  jednocześnie wyrażeniem zgody na kontakt telefoniczny i mailowy ze strony Przychodni Lekarskiej nOvum.
  • Lekarz zadzwoni do Pani / Pana o godzinie ustalonej w trakcie rezerwacji, na numer podany przez Pacjenta w  czasie rezerwacji. Możliwe jest połączenie 5 minut przed wyznaczoną godziną jak i 10 minut później. Prosimy o 100% dostępność w tak określonym czasie.
  • Próba połączenia wykonywana jest dwukrotnie w 3-minutowym odstępie.
  • Po połączeniu Pacjent jest identyfikowany, a następnie odbywa się konsultacja.
  • Czas konsultacji – podobnie jak w przypadku standardowej wizyty – jest ograniczony, dlatego prosimy o przygotowanie się do rozmowy. Sugerujemy przygotowanie na kartce pytań, które chciałaby Pani / chciałby Pan zadać podczas konsultacji.
  • Podczas konsultacji lekarz może wystawić zarówno e-receptę jak i zwolnienie lekarskie, jeśli zachodzi taka konieczność.
  • Przed konsultacją prosimy o przygotowanie informacji o aktualnie przyjmowanych lekach, dacie ostatniej miesiączki, ogólnym stanie zdrowia.

Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi krokami prowadzącymi do konsultacji wideo.

  • Konsultację wideo u wybranego lekarza umawia Pani / Pan telefonicznie w Rejestracji Przychodni Lekarskiej nOvum. Po tej rozmowie wstępne potwierdzenie rezerwacji terminu konsultacji zostanie wysłane z adresu telewizyta@novum.com.pl na Pani/Pana adres e -mail podany w dokumentacji medycznej wraz z niezbędnymi informacjami dotyczącymi konsultacji;
  • Jeśli Pani / Pan nie otrzyma wiadomości e-mail potwierdzającej wstępnie konsultację (proszę również sprawdzić również w folderze SPAM), proszę skontaktować się z nOvum mailowo na adres: telewizyta@novum.com.pl   lub telefonicznie 22 566 80 00.
  • W oczekiwaniu na termin wideokonsultacji prosimy o pobranie i zainstalowanie aplikacji ZOOM (https://zoom.us/) na urządzeniu, z którego będzie Pani / Pan korzystać podczas rozmowy z lekarzem. Może to być komputer / tablet lub telefon – proszę wybrać urządzenie, które zapewni dobrej jakości połączenie internetowe.
  • W mailu wstępnie potwierdzającym termin konsultacji otrzyma Pani / Pan link do przygotowanej indywidualnie dla Pani / Pana płatności. Płatność można wykonać kartą płatniczą, blikiem, przelewem bankowym.
  • Płatność powinna być dokonana jak najszybciej, a jej wykonanie jest  warunkiem potwierdzenia terminu konsultacji. Po dokonaniu płatności Przychodnia przesyła z adresu telewizyta@novum.com.pl wiadomość z ostatecznym potwierdzeniem terminu konsultacji.  
  • W przypadku konsultacji pierwszorazowych (tzw. „wstępnych”), warunkiem potwierdzenia terminu rezerwacji jest dodatkowo przesłanie skanów dokumentów otrzymanych wcześniej i podpisanych przez pacjentów.
  • Dokonanie płatności jest jednoznaczne z zaakceptowaniem „Regulaminu udzielania świadczeń zdrowotnych drogą elektroniczną”  i  jednocześnie wyrażeniem zgody na kontakt telefoniczny i mailowy ze strony Przychodni Lekarskiej nOvum.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności prześlemy do Pani / Pana - na adres e-mail podany w dokumentacji medycznej - link umożliwiający połączenie z lekarzem. Proszę na niego kliknąć w wyznaczonej godzinie. Uzyska Pani / Pan połączenie z naszym Centrum Konsultacji Telelmedycznych, a następnie połączenie z lekarzem.
  • Przed konsultacją prosimy o przygotowanie informacji o aktualnie przyjmowanych lekach, dacie ostatniej miesiączki, ogólnym stanie zdrowia oraz dokumentu tożsamości
  • Po połączeniu Pacjent jest identyfikowany, a następnie odbywa się  konsultacja.
  • Czas wideokonsultacji – podobnie jak w przypadku standardowej wizyty – jest ograniczony, dlatego prosimy o przygotowanie się do rozmowy. Sugerujemy przygotowanie na kartce pytań, które chciałaby Pani / chciałby Pan zadać podczas konsultacji.
  • Podczas konsultacji lekarz może wystawić zarówno e-receptę jak i zwolnienie lekarskie, jeśli zachodzi taka konieczność.
  • Jeśli w trakcie wideokonsultacji nastąpi zerwanie połączenia - taka sytuacja, choć rzadko, jednak może się zdarzyć - proszę kliknąć ponownie w link przesłany w wiadomości e-mail

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies . Więcej informacji