• Hol główny

Telemedycyna

Telemedycyna nOvum, to usługa, która pozwoli Państwu kontynuować lub rozpocząć leczenie w nOvum bez wychodzenia z domu. Wprowadzamy ją w czasie zagrożenia epidemicznego w trosce o zapewnienie ciągłości leczenia oraz kontaktu z lekarzem. Mamy nadzieję, że ta oferta w sposób komfortowy pozwoli wielu parom realizować rozpoczęty proces leczenia, lub przygotować się do zabiegów w nadchodzącym czasie.

Telemedycyna to liczne korzyści dla leczącej się pary:

  • wizyta odbywa się w warunkach komfortowych dla pacjentów. Jesteście Państwo u siebie w domu, w dobrze znanym miejscu, gdzie każdy czuje się bezpiecznie;
  • pomimo obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej, możecie Państwo kontynuować leczenie u swojego lekarza;
  • aplikacja umożliwiająca konsultację online, jest prosta w obsłudze i bezpieczna.

Zostańcie w domu, zostańcie w kontakcie z nOvum.

Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi krokami prowadzącymi do konsultacji telefonicznej.

  • Konsultację telemedyczną u wybranego lekarza umawia Pani / Pan telefonicznie w Rejestracji Przychodni Lekarskiej nOvum. Po tej rozmowie wstępne potwierdzenie zostanie wysłane na adres e -mail podany w dokumentacji medycznej wraz z niezbędnymi informacjami dotyczącymi konsultacji;
  • Jeśli Pani / Pan nie otrzyma wiadomości e-mail potwierdzającej wizytę (proszę również sprawdzić również w folderze SPAM), proszę skontaktować się z nOvum mailowo na adres: telewizyta@novum.com.pl lub telefonicznie.
  • Po otrzymaniu wstępnego potwierdzenia terminu konsultacji dokonuje Pani / Pan płatności przelewem na konto bankowe Przychodni.
    • numer konta:
      44 1240 1024 1111 0000 0268 4202
    • odbiorca przelewu:
      Przychodnia Lekarska "nOvum" K. Kozioł, P. Lewandowski sp. j.,
      Bociania 13, 02-807 Warszawa
    • tytuł transakcji: 
      konsultacja telemedyczna, imię i nazwisko lekarza, data
      np. konsultacja telemedyczna, dr J. Kowalski, 1.04.2020
  • Potwierdzenie dokonania płatności należy przesyłać na adres telewizyta@novum.com.pl, do godz.14.00 w dniu powszednim poprzedzającym wizytę lub niezwłocznie, jeśli wizyta umawiana jest na ten sam dzień;
  • Ważne: wykonanie tych czynności jest warunkiem rezerwacji terminu konsultacji.
  • Lekarz zadzwoni do Pani / Pana o godzinie ustalonej w trakcie rezerwacji, na numer podany przez Pacjenta w  czasie rezerwacji. Możliwe jest połączenie 5 minut przed wyznaczoną godziną jak i 10 minut później. Prosimy o 100% dostępność w tak określonym czasie.
  • Próba połączenia wykonywana jest dwukrotnie w 3-minutowym odstępie.
  • Po połączeniu Pacjent jest identyfikowany, a następnie odbywa się konsultacja.
  • Czas konsultacji – podobnie jak w przypadku standardowej wizyty – jest ograniczony, dlatego prosimy o przygotowanie się do rozmowy. Sugerujemy przygotowanie na kartce pytań, które chciałaby Pani / chciałby Pan zadać podczas konsultacji.
  • Podczas konsultacji lekarz może wystawić zarówno e-receptę jak i zwolnienie lekarskie, jeśli zachodzi taka konieczność.
  • Przed konsultacją prosimy o przygotowanie informacji o aktualnie przyjmowanych lekach, dacie ostatniej miesiączki, ogólnym stanie zdrowia.

Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi krokami prowadzącymi do konsultacji wideo.

  • Konsultację wideo u wybranego lekarza umawia Pani / Pan telefonicznie w Rejestracji Przychodni Lekarskiej nOvum. Po tej rozmowie wstępne potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail podany w dokumentacji medycznej wraz z niezbędnymi informacjami dotyczącymi konsultacji;
  • Jeśli Pani / Pan nie otrzyma wiadomości e-mail potwierdzającej wizytę (proszę również sprawdzić również w folderze SPAM), proszę skontaktować się z nOvum mailowo na adres: telewizyta@novum.com.pl lub telefonicznie.
  • W oczekiwaniu na termin wideokonsultacji prosimy o pobranie i zainstalowanie aplikacji ZOOM (https://zoom.us/) na urządzeniu, z którego będzie Pani / Pan korzystać podczas rozmowy z lekarzem. Może to być komputer / tablet lub telefon – proszę wybrać urządzenie, które zapewni dobrej jakości połączenie internetowe.
  • Po otrzymaniu wstępnego potwierdzenia terminu konsultacji dokonuje Pani / Pan płatności przelewem na konto bankowe Przychodni.
    • numer konta:
      44 1240 1024 1111 0000 0268 4202
    • odbiorca przelewu:
      Przychodnia Lekarska "nOvum" K. Kozioł, P. Lewandowski sp. j.,
      Bociania 13, 02-807 Warszawa
    • tytuł transakcji: 
      konsultacja telemedyczna, imię i nazwisko lekarza, data
      np. konsultacja telemedyczna, dr J. Kowalski, 1.04.2020
  • Potwierdzenie dokonania płatności należy przesyłać na adres telewizyta@novum.com.pl, do godz.14.00 w dniu powszednim poprzedzającym wizytę lub niezwłocznie, jeśli wizyta umawiana jest na ten sam dzień;
  • Ważne: wykonanie tych czynności jest warunkiem rezerwacji terminu konsultacji.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności prześlemy do Pani / Pana - na adres e-mail podany w dokumentacji medycznej - link umożliwiający połączenie z lekarzem. Proszę na niego kliknąć w wyznaczonej godzinie. Uzyska Pani / Pan połączenie z naszym Centrum Konsultacji Telelmedycznych, a następnie połączenie z lekarzem.
  • Przed konsultacją prosimy o przygotowanie informacji o aktualnie przyjmowanych lekach, dacie ostatniej miesiączki, ogólnym stanie zdrowia oraz dokumentu tożsamości
  • Po połączeniu Pacjent jest identyfikowany, a następnie odbywa się  konsultacja.
  • Czas wideokonsultacji – podobnie jak w przypadku standardowej wizyty – jest ograniczony, dlatego prosimy o przygotowanie się do rozmowy. Sugerujemy przygotowanie na kartce pytań, które chciałaby Pani / chciałby Pan zadać podczas konsultacji.
  • Podczas konsultacji lekarz może wystawić zarówno e-receptę jak i zwolnienie lekarskie, jeśli zachodzi taka konieczność.
  • Jeśli w trakcie wideokonsultacji nastąpi zerwanie połączenia - taka sytuacja, choć rzadko, jednak może się zdarzyć - proszę kliknąć ponownie w link przesłany w wiadomości e-mail

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies . Więcej informacji