• Hol główny

Kontakt z konsultantem

Podczas leczenia w naszej Przychodni macie Państwo możliwość wyjaśnienia wątpliwości dotyczących leczenia kontaktując się z konsultantem telefonicznie, pocztą e-mail lub wykorzystując formularze umieszczone poniżej.

W sprawach pilnych i wymagających szybkiej interwencji prosimy o telefoniczny kontakt z konsultantem.

Proszę wybrać temat, który Państwa interesuje.

Proszę wybrać opcję, która Pani dotyczy i zapoznać się z wytycznymi: 

Jeśli od ostatniej wizyty minęło więcej niż 6 miesięcy, zapraszamy Państwa na wizytę lekarską. Wizyta, w zależności od tego kiedy Pani zakończyła poprzedni etap leczenia w nOvum potrwa od 20 do 40 minut. Lekarz zaktualizuje informacje na temat Pani stanu zdrowia, zbada Panią, wykona badanie USG, zleci odpowiednie leki i ew. badania. Na tej wizycie zostanie także ustalony dalszy plan leczenia. Podczas zapisu prosimy o poinformowanie pracownika recepcji o tym, że wizyta będzie dotyczyła przygotowania do inseminacji.

Jeśli od ostatniej wizyty w nOvum upłynęło mniej niż 6 miesięcy, lekarz nie stwierdzał wówczas żadnych przeciwwskazań do inseminacji a nie jest Pani pewna, jakie badania należy wykonać przed zabiegiem i jak długo zachowują ważność prosimy o kontakt za pomocą formularza.

Jeżeli oczekuje Pani pomocy konsultanta nOvum w sprawie innej niż wymienione powyżej proszę przesłać wiadomość używając formularza.

Wykonywanie badań diagnostycznych w nOvum umożliwia uzyskanie wyników w bardzo krótkim czasie i szybką ich interpretację przez lekarza. Większość wyników jest dostępnych on - line.

Wyniki badań wykonanych poza nOvum należy dostarczyć do Przychodni przed najbliższą oczekiwaną wizytą lekarską, ponieważ konieczne jest ich wprowadzenie do obowiązującego w Przychodni systemu elektronicznej dokumentacji medycznej, co ułatwi ocenę Państwa stanu zdrowia w czasie wizyty lekarskiej.

Wyniki można przesłać pocztą mailową na adres: sekretariat@novum.com.pl, jednak należy pamiętać, że wszelka dokumentacja medyczna podlega ochronie prawnej, a wysłanie jej mailem do Przychodni Lekarskiej nOvum jest dobrowolne i odbywa się na odpowiedzialność pacjenta.


Przed wysłaniem prosimy o zapisywanie wyników badań jako dokumentów formatu jpg lub pdf, ponieważ z przyczyn technicznych żaden inny format nie zostanie zapisany w systemie. Każdy wynik badania powinien być zapisany jako oddzielny dokument z nazwą sugerującą jego zawartość i datę wykonania badania np.: "FSH 28.11.2016" lub "FSH, AMH, LH, prolaktyna 28.11.2016".


Pacjent może dostarczyć wyniki w formie papierowej, ale najpóźniej na 2 godziny przed wizytą lekarską, ponieważ muszą muszą one zostać zeskanowane i wprowadzone do systemu elektronicznego przez pracownika nOvum.

Prosimy o nieprzynoszenie skanów wyników badań na własnych nośnikach pamięci typu USB, płyty CD - tego rodzaju nośniki nie będą podłączane do urządzeń systemowych nOvum.