Podczas leczenia w naszej Przychodni macie Państwo możliwość wyjaśnienia wątpliwości dotyczących leczenia kontaktując się z konsultantem telefonicznie, pocztą e-mail lub wykorzystując formularze umieszczone poniżej.
W sprawach pilnych i wymagających szybkiej interwencji prosimy o telefoniczny kontakt z konsultantem.
Proszę wybrać temat, który Państwa interesuje.
Kriotransfer i ogólne zasady przygotowania się do zabiegu opisane zostały na stronie o zabiegu in vitro. Jeśli te informacje są niewystarczające i chciałaby Pani skontaktować się z konsultantem w celu omówienia przygotowania do zabiegu prosimy o:
Konsultant nOvum skontaktuje się z Panią w ciągu najbliższych 3 dni roboczych
W sprawach pilnych i wymagających szybkiej interwencji prosimy o telefoniczny kontakt z konsultantem w godzinach znajdujących się na stronie kontakt.
Przed rozmową proszę przygotować swoje dane oraz hasło ustanowione podczas osobistej rejestracji w Przychodni i służące komunikacji z nOvum.
Jeśli te informacje uzyskane podczas konsultacji są niewystarczające i chciałaby Pani skontaktować się z konsultantem w celu ich omówienia prosimy o:
Konsultant nOvum skontaktuje się z Panią w ciągu najbliższych 3 dni roboczych
Wykonywanie badań diagnostycznych w nOvum umożliwia uzyskanie wyników w bardzo krótkim czasie i szybką ich interpretację przez lekarza. Większość wyników jest dostępnych on - line.
Wyniki badań wykonanych poza nOvum należy dostarczyć do Przychodni przed najbliższą oczekiwaną wizytą lekarską, ponieważ konieczne jest ich wprowadzenie do obowiązującego w Przychodni systemu elektronicznej dokumentacji medycznej, co ułatwi ocenę Państwa stanu zdrowia w czasie wizyty lekarskiej.
Wyniki można przesłać pocztą mailową na adres: sekretariat@novum.com.pl, jednak należy pamiętać, że wszelka dokumentacja medyczna podlega ochronie prawnej, a wysłanie jej mailem do Przychodni Lekarskiej nOvum jest dobrowolne i odbywa się na odpowiedzialność pacjenta.
Przed wysłaniem prosimy o zapisywanie wyników badań jako dokumentów formatu jpg lub pdf, ponieważ z przyczyn technicznych żaden inny format nie zostanie zapisany w systemie. Każdy wynik badania powinien być zapisany jako oddzielny dokument z nazwą sugerującą jego zawartość i datę wykonania badania np.: "FSH 28.11.2016" lub "FSH, AMH, LH, prolaktyna 28.11.2016".
Pacjent może dostarczyć wyniki w formie papierowej, ale najpóźniej na 2 godziny przed wizytą lekarską, ponieważ muszą muszą one zostać zeskanowane i wprowadzone do systemu elektronicznego przez pracownika nOvum.
Prosimy o nieprzynoszenie skanów wyników badań na własnych nośnikach pamięci typu USB, płyty CD - tego rodzaju nośniki nie będą podłączane do urządzeń systemowych nOvum.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym obowiązującym w Przychodni Lekarskiej nOvum rozmowy telefoniczne przychodzące na numer telefonu 22 566 80 00 i wychodzące z wszystkich telefonów stacjonarnych Przychodni mogą być nagrywane.