Po jakim czasie od zakończenia brania Luteiny powinna wystąpić miesiączka?

Po jakim czasie od zakończenia brania luteiny (2 razy dziennie po 1 tabletce) powinna wystąpić miesiączka? Luteina została przepisana na jej wywołanie (w kwietniu mam wizytę startową do drugiej próby in vitro), dzisiaj mija ósmy dzień i miesiączki brak. Mniej więcej od trzeciego dnia po odstawieniu leku mam tylko bardzo skąpe brązowe plamienia i to wyłącznie rano. Czy możliwe, że okres jeszcze się pojawi? Czy też może te brązowe plamienia były już miesiączką? Miałam zrobić badania hormonalne w 3dc i nie wiem co dalej robić.

Miesiączka powinna pojawić się w kilka dni po odstawieniu preparatówprogesteronu. Należy wykonać test ciążowy i skonsultować się z lekarzem, który zlecił przyjmowanie leku.

Embriolog nOvum

Powrót do forum
Używamy ciasteczek

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.