Ból głowy po progesteronie

Podchodzę drugi raz do całej procedury ivf,a trzeci raz do transferu.po tym dostałam inny lek niż wcześniej - progesterone besins 200 po trzy razy dopochwowo. Po dwóch dniach zaczęła mnie strasznie boleć głowa. Nie do wytrzymania. Czy to po tym leku? Czy mogę go zmniejszyć lub odstawić?

Ból głowy może zdarzyć się po lekach hormonalnych. Progesteron należy przyjmować po transferze przez min. 14 dni lub często dłużej. Jeśli ból głowy jest silny, należy zmierzyć ciśnienie krwi i skontaktować się z lekarzem prowadzącym leczenie niepłodności w celu ustalenia jakim lekiem należy zastąpić przyjmowany obecnie progesteron. Najrozsądniej byłoby zastosować jakiś preparat progesteronu, który brała Pani przy poprzednich próbach, a który nie powodował objawów ubocznych w tym bólu głowy. Jeśli ból jest bardzo silny, a z lekarzem prowadzącym nie ma kontaktu należy udać się do najbliższej dyżurnej przychodni lub na SOR.

Embriolog nOvum

Powrót do forum
Używamy ciasteczek

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.